Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Kita>Kulinarija>Maitinimo organizavimas ir aptarnavimas
   
   
   
2
naudingas +3 / nenaudingas -1

Maitinimo organizavimas ir aptarnavimas

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930
Aprašymas

Susipažinti su maitinimo įmone, prekybos patalpomis. Įmonės tipas, kategorija, vietų skaičius prekybinėje salėje ir bare. Prekybos patalpos. Jų rūšys, apibūdinimas. Prekybos salės interjeras. Susipažinti su maitinimo įmonėje naudojamais indais, valgomaisiais įrankiais, stalo patiesalais. Apibūdinant suskirstyti į šias grupes, nurodant dydį, talpą ir paskirtį. Porceliano indai. Stiklo ir krištolo indai. Metaliniai indai. Valgomieji įrankiai (pagrindiniai ir pagalbiniai). Pagalbiniai (bendro naudojimo) įrankiai. Stalo užtiesalai (staltiesės, servetelės, padavėjų rankšluostėliai). Susipažinti su maitinimo įmonės patiekalų ir gėrimų meniu. Patiekalų išdėstymo tvarka. Ar teisingai išdėstyti patiekalai? Ar patiekalų asortimentas atitinka pasirinktą įmonės tipą? Gėrimų išdėstymo tvarka. Kaip nurodytos gėrimų išeigos, kainos? Padavėjo pasiruošimas darbui. Maitinimo įmonės padavėjo apranga, asmens higienos reikalavimai. Padavėjui būtini reikmenys. Padavėjui reikalingos žinios. Stalų serviravimas viešbučio restorane. Indų, įrankių, prieskonių indelių paruošimas. Servetėlių lankstymas(pateikti tris lankstymo pavyzdžius). Vėduoklė su šoniniu sparnu. Palmės šakelė. Lelija. Stalų serviravimas (pateikti pusryčių, pietų ir vakaro serviruočių pvz.). Pusryčių stalo serviravimas. Pietų stalo serviravimas. Vakarienės stalo serviravimas. Lankytojų sutikimas, aptarnavimas. Svečių sutikimas restorane. Meniu įteikimas. Gėrimų išankstinis pasiūlymas ir patiekimas. Užsakymo priėmimas. Padavėjo konsultacija, patiekalų ir gėrimų rekomendavimas. Atsiskaitymas su lankytoju grynais pinigais ir kreditinėmis kortelėmis. Svečių išlydėjimas. Kaip maitinimo įmonėje organizuojamas darbas su lankytojais? Lankytojų skundų, pasiūlymų, pastabų nagrinėjimas. Ar įmonė savo darbe naudoja anketas, kur lankytojai gali pareikšti savo nuomonę? Patiekalų ir gėrimų patiekimas viešbučio restorane. Gaivinančių gėrimų patiekimas. Kokios temperatūros pateikiami? Stiprių gėrimų (viskio, džino, degtinės, brendžio, romo, likerio) patiekimas. Patiekimo būdai ir temperatūra. Vynų patiekimas maitinimo įmonėje. Patiekimo temperatūra, rekomendavimas prie pasirinktų patiekalų. Šaltų ir karštų užkandžių patiekimas. Sriubų patiekimas įmonėje: pietų metu, vakaro metu, turistų grupėms. Kaip patiekiamos firminės restorano sriubos? Antrųjų (pagrindinių) patiekalų patiekimas. Kaip patiekalai patiekiami pietų ir vakaro metu? Smulkiai aprašyti, kaip patiekiami 3 pagrindiniai patiekalai(žuvies, mėsos, paukštienos). Desertinių patiekalų patiekimas įmonėje. Kokie indai ir įrankiai naudojami desertinių patiekalų patiekimui? Įvertinti pobūvių organizavimą maitinimo įmonėje. Išsiaiškinti, kaip priimami užsakymai pobūviui. Kaip atsiskaitoma už pobūvį? Sužinoti užsakovo teises ir pareigas. Kur jos atspindi? Ar taikoma nuolaidų sistema? Išsiaiškinti įmonėje organizuojamų pobūvių rūšis. Kokie pobūviai vyksta bendroje, kokie pobūvių salėse? Nurodyti rengiamų pobūvių dydį (žmonių skaičių). Išanalizuoti įmonėje vykstančių pobūvių meniu. Ar įmonė turi parengusi išankstinius siūlomus meniu, ar meniu sudaromi individualiai kiekvienam užsakovui? Pateikti vieno pobūvio meniu pvz. Išanalizuoti ir aprašyti pobūvio eigą. Išsiaiškinti, kokios papildomos paslaugos siūlomos užsakant pobūvį (muzika, gėlės, salės paruošimas ir t. t.). Ką pasiūlysite Jūs? Išanalizuoti turistų grupių ir individualių turistų maitinimo organizavimą. Ar įmonė sudaro sutartis turistų maitinimui? Įvertinti turistų grupių maitinimo meniu (pateikti 1 dienos maitinimo meniu pavyzdį). Kaip vyksta bendravimas su turistų grupėmis. Įvertinti pusryčių organizavimą. Kaip restorane pateikiami pusryčiai. Pusryčių meniu. Kaip pusryčiai svečių pageidavimu pateikiami į kambarius? Išvados.

Ištrauka

1. Susipažinti su maitinimo įmone, prekybos patalpomis:

•Įmonės tipas, kategorija, vietų skaičius prekybinėje salėje ir bare:

Restoranas pasižymi viduramžių interjeru bei subtilia prabanga.
Restoranas lankytojams patrauklūs ne tik savitu interjeru. Svečius stebina didelis patiekalų ir gėrimų pasirinkimas, džiugina malonus aptarnavimas.
Nuo 12val. iki 3val. svečiams siūlomi sotus kompleksiniai pietus.
Restorano darbuotojai ir virėjai turi puikią patirtį ruošiant banketus, furšetus ir kt. pobūvius
Vietų skaičius: prekybinėje salėje- 60zm.
pobūvių salėje - 40žm.
bare – 17 žm.
Vienu metu restorane (įskaitant pobūvių salė) galima priimti apie 200 svečių, jei tai furšeto tipo pobūvis, ir apie 100 žmonių , jei tai "sėdimas" variantas.

•Prekybos patalpos. Jų rūšyš, apibūdinimas.
Prekybos salės. Salesė organizuojamas turistinių grupiu maitinimas, čia svečiai gali pavalgyti patogiu jiems laiku , patiekalus pasirenkant iš menių.

Banketinės salės. Čia organizuojami įv. pobuviai (furšetai, banketai, oficialūs priėmimai, kokteiliai), gaminių ar paslaugų prezentacijos, degustacijos ir t. t.

Baras. Čia svečiai gali tiesios gerai praleisti laiką prie alaus bokalo arba kavos puodelio.

•Prekybos salės interjeras
Restorano interjeras ir jo detalės yra vienas iš svarbiausių kriterijų klientui, renkantis ar vertinant įstaigą (be virtuvės, aptarnavimo ir vietos). Interjero visuma priklauso tiek nuo architekto ar dizainerio idėjų, tiek nuo elementų, iš kurių sukomplektuotas tas interjeras – tinkamos spalvos, aukšta apdailos medžiagų kokybė, interjero detalės.
Kadangi pastatas skaitomas architekturinių paminklų stengtasi išlaikyti atitinkamą stilių .
Prekybos salės puoštos XVIa. skliautais, o langai – vitražais. Tamsaus medžio stalai , kedės su didėliais atlašais, priminančios karaliaus sostą- suteikia interjerui subtilią prabangą.
Salės vizualiai atrodo erdvesnės apšvietimo ir sienų spalvos deka.
Interjeras atitinka maitinimo įmonės stilių, bet mano manymų reikėtu daugiau tinkančių XVIa.
dekorativinių elementų, kurie suteiktų patalpom viduramžių dvelksmą. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-04-11
DalykasKulinarijos kursinis darbas
KategorijaKita >  Kulinarija
TipasKursiniai darbai
Apimtis29 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis42.34 KB
AutoriusDIANA
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2004 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Maitinimo organizavimas ir aptarnavimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+3
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą