Susipažinti su maitinimo įmone, prekybos patalpomis. Įmonės tipas, kategorija, vietų skaičius prekybinėje salėje ir bare. Prekybos patalpos. Jų rūšys, apibūdinimas. Prekybos salės interjeras. Susipažinti su maitinimo įmonėje naudojamais indais, valgomaisiais įrankiais, stalo patiesalais. Apibūdinant suskirstyti į šias grupes, nurodant dydį, talpą ir paskirtį. Porceliano indai. Stiklo ir krištolo indai. Metaliniai indai. Valgomieji įrankiai (pagrindiniai ir pagalbiniai). Pagalbiniai (bendro naudojimo) įrankiai. Stalo užtiesalai (staltiesės, servetelės, padavėjų rankšluostėliai). Susipažinti su maitinimo įmonės patiekalų ir gėrimų meniu. Patiekalų išdėstymo tvarka. Ar teisingai išdėstyti patiekalai? Ar patiekalų asortimentas atitinka pasirinktą įmonės tipą? Gėrimų išdėstymo tvarka. Kaip nurodytos gėrimų išeigos, kainos? Padavėjo pasiruošimas darbui. Maitinimo įmonės padavėjo apranga, asmens higienos reikalavimai. Padavėjui būtini reikmenys. Padavėjui reikalingos žinios. Stalų serviravimas viešbučio restorane. Indų, įrankių, prieskonių indelių paruošimas. Servetėlių lankstymas(pateikti tris lankstymo pavyzdžius). Vėduoklė su šoniniu sparnu. Palmės šakelė. Lelija. Stalų serviravimas (pateikti pusryčių, pietų ir vakaro serviruočių pvz.). Pusryčių stalo serviravimas. Pietų stalo serviravimas. Vakarienės stalo serviravimas. Lankytojų sutikimas, aptarnavimas. Svečių sutikimas restorane. Meniu įteikimas. Gėrimų išankstinis pasiūlymas ir patiekimas. Užsakymo priėmimas. Padavėjo konsultacija, patiekalų ir gėrimų rekomendavimas. Atsiskaitymas su lankytoju grynais pinigais ir kreditinėmis kortelėmis. Svečių išlydėjimas. Kaip maitinimo įmonėje organizuojamas darbas su lankytojais? Lankytojų skundų, pasiūlymų, pastabų nagrinėjimas. Ar įmonė savo darbe naudoja anketas, kur lankytojai gali pareikšti savo nuomonę? Patiekalų ir gėrimų patiekimas viešbučio restorane. Gaivinančių gėrimų patiekimas. Kokios temperatūros pateikiami? Stiprių gėrimų (viskio, džino, degtinės, brendžio, romo, likerio) patiekimas. Patiekimo būdai ir temperatūra. Vynų patiekimas maitinimo įmonėje. Patiekimo temperatūra, rekomendavimas prie pasirinktų patiekalų. Šaltų ir karštų užkandžių patiekimas. Sriubų patiekimas įmonėje: pietų metu, vakaro metu, turistų grupėms. Kaip patiekiamos firminės restorano sriubos? Antrųjų (pagrindinių) patiekalų patiekimas. Kaip patiekalai patiekiami pietų ir vakaro metu? Smulkiai aprašyti, kaip patiekiami 3 pagrindiniai patiekalai(žuvies, mėsos, paukštienos). Desertinių patiekalų patiekimas įmonėje. Kokie indai ir įrankiai naudojami desertinių patiekalų patiekimui? Įvertinti pobūvių organizavimą maitinimo įmonėje. Išsiaiškinti, kaip priimami užsakymai pobūviui. Kaip atsiskaitoma už pobūvį? Sužinoti užsakovo teises ir pareigas. Kur jos atspindi? Ar taikoma nuolaidų sistema? Išsiaiškinti įmonėje organizuojamų pobūvių rūšis. Kokie pobūviai vyksta bendroje, kokie pobūvių salėse? Nurodyti rengiamų pobūvių dydį (žmonių skaičių). Išanalizuoti įmonėje vykstančių pobūvių meniu. Ar įmonė turi parengusi išankstinius siūlomus meniu, ar meniu sudaromi individualiai kiekvienam užsakovui? Pateikti vieno pobūvio meniu pvz. Išanalizuoti ir aprašyti pobūvio eigą. Išsiaiškinti, kokios papildomos paslaugos siūlomos užsakant pobūvį (muzika, gėlės, salės paruošimas ir t. t.). Ką pasiūlysite Jūs? Išanalizuoti turistų grupių ir individualių turistų maitinimo organizavimą. Ar įmonė sudaro sutartis turistų maitinimui? Įvertinti turistų grupių maitinimo meniu (pateikti 1 dienos maitinimo meniu pavyzdį). Kaip vyksta bendravimas su turistų grupėmis. Įvertinti pusryčių organizavimą. Kaip restorane pateikiami pusryčiai. Pusryčių meniu. Kaip pusryčiai svečių pageidavimu pateikiami į kambarius? Išvados.