Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Kita>Kulinarija>Praktikos ataskaita: maitinimo organizavimas
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Praktikos ataskaita: maitinimo organizavimas

  
 
 
123456789101112
Aprašymas

Reikalavimai administratoriui (metrdoteliui). Reikalavimai padavėjams. Moterų padavėjų išvaizda. Vyrų padavėjų išvaizda. Profesinė asmens higiena. Bendrosios aptarnavimo taisyklės. Barmeno darbo vieta. Kaip įrengiamas baras? Baro reikmenys. Kokteilių patiekimas. Klasikinių kokteilių receptūros. Originalių kokteilių receptūros. Baro kainoraštis.

Ištrauka

Nuo seno įprasta padavėjų vyresnįjį, atsakingą už bendrą tvarką kavinėse ir restoranuose, vadinti administratoriumi. Administratoriai segi ženklą su įrašu "Metrdotelis‘‘ (maître d'hôtel – viešbučio šeimininkas). Metrdotelis (administratorius) vadovauja padavėjų, barmenų, salės valytojų, durininkų darbui. Metrdotelis (administratorius) – tai asmuo, kuris palaiko ryšį tarp administracijos ir lankytojų. Tai administracijos atstovas įmonėje. Kad darbas restorane vyktų sėkmingai, būtina jį tinkamai organizuoti. Kiekvienas darbuotojas turi gerai žinoti savo pareigas ir atsakomybę. Jis turi palaikyti bendrus įmonės tikslus bei suvokti savo asmeninį indėlį jų siekiant. Maitinimo paslaugas teikia žmonės, todėl personalą reikia skatinti kuo labiau išnaudoti savo galimybes. Nė vienas restoranas negali efektyviai funkcionuoti be gerai subalansuotos darbo tvarkos. Nė vienas darbas negali būti gerai atliktas, jei darbuotojams aiškiai ir nuosekliai nebus išaiškintas jo tikslas ir tikslo pasiekimo būdai. Nė viena užduotis neturi tapti rutina, nes antraip darbuotojus labai greitai apima apatija ir darbas tampa neefektyvus. Administratorius turi:
apibrėžti kiekvieno darbuotojo atsakomybę;
tinkamai paskirstyti pareigas darbuotojams;
vengti diskriminacijos, skistant darbuotojams darbo valandas bei laisvas dienas;
užtikrintai, kad padalinio vadovas nuolat stebėtų, ar darbuotojai atlieka savo funkcijas.
Santykiai su lankytoju turi būti tokie, kaip tarpusavio santykiai tarp šeimininko ir svečio. Kaip lankytojas praleis laiką maitinimo įmonėje, kokį susidarys įspūdį apie ją – priklauso nuo kolektyvo ir pirmiausia nuo administratoriaus. Lankytojams patinka, kai juos dėmesingai sutinka, skaniai maitina, jai rūpinasi. Pagrindinis aptarnavimo ir teikiamų paslaugų tikslas yra suteikti svečiui maksimalų pasitenkinimą, kad jis patirtų kuo didesnį malonumą. Todėl administratorius turi būti aukštos kvalifikacijos spiacilistas ir išmanyti maitinimo įmonės darbą, stalų serviravimo ir svečių aptarnavimo taisykles, padavėjų darbo metodiką bei techniką. Administratorius turi žinoti patiekalų gamybos technologiją, indų ir įrankių paskirtį. Administratoriui būtinas profesinis taktas ir kantrybė, paslaugumas, mandagumas. Jis turi taisyklingai kalbėti ir mokėti bent vieną užsienio kalbą. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-02-28
DalykasKulinarijos praktikos ataskaita
KategorijaKita >  Kulinarija
TipasPraktikos ataskaitos
Apimtis10 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis25 KB
AutoriusAgne
Viso autoriaus darbų10 darbų
Metai2005 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasR. Karbauskienė
Švietimo institucijaKauno kolegija
FakultetasTechnologijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Maitinimo organizavimo praktikos ataskaita [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą